пятница, 14 июня 2013 г.

Модуль 9, рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання, а саме я вже маю дуже велике бажання використати все це на практиці, перевірити як це буде діяти. Я вже вказував, що з кожним днем отримую нові інструменти, яких не вистачало у власній викладацькій діяльності.

Матеріал модуля легкий для сприйняття, особливих проблем не виникало. Я мав проблеми при ознайомлення з розділом сайту Іtech Оцінювання, там не видно структуру розділу,  для мене було б краще якби було меню у вигляді дерева розділу.


3 комментария:

  1. Паша намалював схему сайту Іtech Оцінювання ))), що б не загубилися люди бо як у фільмі "Кто так строит" :))

    ОтветитьУдалить
  2. кстати ДА! Запутывалась с учебником. Мне все время хотелось где-то видеть подсказку, какой модуль, упражнение, шаг смотрим. Со знаками порадовал :)

    ОтветитьУдалить