четверг, 13 июня 2013 г.

Модуль 7. Рефлексія

Ключові питання тренінгу: Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів?

Мені дуже сподабалась ідея вести блог від імені літературного героя (наприклад блог Джульєти, блог Мачухи Попелюки). Я навіть придумав зробити колективний блог персонального компьютера і щоб учні туди записали по одному запису від імені комп'ютера: 1-й від імені комп'ютера який завис, 2-й від імені потужного комп'ютера на якому розкладають "Косинку" і грають в "Сапера", 3-й від імені офісного ПК на якому запустили Call of Duty і т.п.
Проблемою для мене при створенні однієї з діяльностей учня є не вийти за межі навчальних цілей, вжитися в роль учня і прикинути, що саме в такій діяльності може зробити учень 8-го класу, що йому буде цікавим, що посильним, а що ні. Відповідно до цього я вносив зміни до розділу діяльності в плані проекту.

Я використовую подібні методики вже давно на сайті КДПУ-Вікі. Але настільки я роблю це примітивно, неефективно, через набивання "шишок". Дуже жалкую що не знав цього раніше, і радий, що тепер буду це використовувати:

* вхідне оцінювання обов'язково
* форми та критерії оцінювання
* самооцінювання та оцінювання одногрупниками










Комментариев нет:

Отправить комментарий