четверг, 13 июня 2013 г.

Рефлексія. Модуль 8

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме я зрозумів, що функції оцінки трохи інші ніж сприймають її багато вчителів та викладачів (в тому числі і я:-( ). На початку модулю я був в шоці скільки потрібно ж часу на те, щоб розробити таке оцінювання, щоб врахувати всі елементи (в ідеалі). Але, проблема вирішилась - бо ми познайомились з бібліотекою оцінювання на сайті Itech.
Також на цьому кроці мені дуже сподобалась ідея одного з тренерів, щодо нумерації використаних інструментів оцінювання і використання номерів при описові оцінювання. Вчора пронумерував собі всі навички ХХІ сторіччя :-)

Взагалі, як і завжди на Інтел-тренінгу прояснятися (особисто для мене:-)) починає на 4 день (в кінці середи на початку четверга). В цьому модулі я зрозумів, що я відношусь до правопівкульного цілісного типу і мені мабуть краще було б курс інтел сприймати від загального до частинного.

Ось така рефлексія.



2 комментария:

  1. Краще б воно не прояснювалося, бо як прояснилось, так стало зрозуміло, що ще пахати і пахати.... І де те море... ))))))

    ОтветитьУдалить