вторник, 11 июня 2013 г.

Модуль 4. Рефлексія

Сьогодні я дізнався багато нового. Матеріалу дуже багато і часу дуже мало! Матеріал як то кажуть "пришелся к месту". Вже давно думаю, як його б організувати вхідний контроль знань студентів на своїх дисциплінах, а тут це називається оцінювання потреб учнів і пропонуються конкрtтні методи та інструменти. При роботі над модулем 4 найважче було сприйняти всю систему формуючого оцінювання в загальному: стратегії, форми і методи. Мені зручніше було б побачити це все у вигляді організаційної діаграми або ж карти знань. Також виникають не дуже значні труднощі з застосуванням оцінювання саме до свого проекту. Це пов'язано з тим, що я не використовував раніше вхідне попереднє оцінювання. Зараз куча ідей, як я це зроблю на курсах, які я викладаю.

2 комментария:

  1. Клас! У Вас виходить аналізувати своє навчання! Спробуйте також формулювати запитання, які виниркають у Вас - тоді засобами віртуального спілкування Ви знайдете однодумців та спробуєте обговорити шляхи їх вирішення.

    ОтветитьУдалить
  2. Спробую, заодно перевіримо хто ж читає наші блоги!!!

    ОтветитьУдалить