Сьогодні я дізнався багато нового. Матеріалу дуже багато і часу дуже мало!
Матеріал як то кажуть "пришелся к месту". Вже давно думаю, як його б організувати вхідний контроль знань студентів на своїх дисциплінах, а тут це називається оцінювання потреб учнів і пропонуються конкрtтні методи та інструменти.
При роботі над модулем 4 найважче було сприйняти всю систему формуючого оцінювання в загальному: стратегії, форми і методи. Мені зручніше було б побачити це все у вигляді організаційної діаграми або ж карти знань.
Також виникають не дуже значні труднощі з застосуванням оцінювання саме до свого проекту. Це пов'язано з тим, що я не використовував раніше вхідне попереднє оцінювання. Зараз куча ідей, як я це зроблю на курсах, які я викладаю.
Клас! У Вас виходить аналізувати своє навчання! Спробуйте також формулювати запитання, які виниркають у Вас - тоді засобами віртуального спілкування Ви знайдете однодумців та спробуєте обговорити шляхи їх вирішення.
ОтветитьУдалитьСпробую, заодно перевіримо хто ж читає наші блоги!!!
ОтветитьУдалить